Mai legnézettebb képek
-
Mai megtekintések: 2
Szentes, 2018. június 10. -- Selejtezésre váró járművek várakoznak a szentesi állomás egyik hátró vágányán. Két Bz motorkocsi mögött külsőleg jobb állapotú mellékkocsik sorakoznak, a távolban forgalomból kivont IC étkezőkocsik láthatók. Szentes környékén is bezártak néhány mellékvonalat, de a régebbi járművek leállítása főleg az orosz motorvonatok forgalomba helyezésének köszönhető.
-
Mai megtekintések: 2
Miskolc-Tiszai, 2021. december 13. 8:45 -- A gyomirtó vonatokat idén is a MÁV Rail Tours mozdonyai húzták. Nohab talán sosem került rá, a munkát az alacsony tengelyterhelésű MDa 3017 kapta, üzemképtelensége esetén Púpossal vagy Bobóval helyettesítették. A kocsik fővizsgája hamarosan lejár, ezért a télre bevonulnak a székesfehérvári járműjavítóba. A Nohab az imént körbejárt, és hamarosan átáll a Tiszai pályaudvar egyik vonatindító vágányára.
-
Mai megtekintések: 2
Fonyód, 2017. május 12. -- Ma kora délután elindult Fonyódról Balatonfenyvesre a Swietelsky SMD 80-as vágányfektető géplánca. Az első forgóvázat lánctalpas járóműre cserélték, mivel a régi vágányt már korábban elbontották, és a gép eleje az alsó ágyazati rétegen haladt. Az új síneket még a gép indulása előtt a helyszínre húzták, de az új betonaljakat már a géplánc mögé kapcsolt vasúti kocsiról rakják át, majd végül le.
-
Mai megtekintések: 2
Somogyszentpál, 2018. február 10. --
-
Mai megtekintések: 1
Drégelypalánk, 2007. május 12. -- Vasútfotós különvonat halad az Ipoly-völgyében Balassagyarmat felé, a háttérben látható erdős dombok már Szlovákiához tartoznak. A helyszín érdekessége, hogy a kép nem akármilyen magaslatról, hanem a Vác felé futó vasútvonal töltéséről készült. Bizony, néhány száz méterre a közös drégelypalánki állomástól már ekkora itt a szintkülönbség.
-
Mai megtekintések: 1
Budapest-Déli, 2007. április 20. -- A Déliből induló elővárosi vonatokon 2006-tól már elkezdtek megjelenni a piros FLIRT-ek, de a távolsági vonatokra még nem jut más, mint a Szili. Dombóvár és Székesfehérvár igazi nagyhatalmak ebből a szempontból, ennek a két fűtőháznak voltak a legszakadtabb Szilijei. Balról jobbra V43 1147 és 1154 dombóvári, V43 1188 pedig székesfehérvári.
-
Mai megtekintések: 1
Center, 2010. április 24. -- Az ózdi iparvasút A25 020-as pályaszámú Bobója halad a centeri salaklerakó felől az acélmű irányába. A speciális üstszállító kocsikban acélművi salakot hoztak, amelyből aztán őrlés és osztályozás után a háttérben látható hegyeket építik. A jól tömöríthető, szemcsés anyagot útépítők vásárolják.
-
Mai megtekintések: 1
Periam (Perjámos, Románia), 2005. június 3. -- A 970-es és a 924-es Malaxa motorkocsik az Arad felől érkező ellenvonatra várnak a perjámosi állomáson. Ilyenkor mindig van néhány perces pihenő, a vonatok személyzete is kinyújtóztatja a tagjait. A bánsági mellékvonalakon csúcsidőben mozdonyos vonatok közlekednek három-négy hagyományos személykocsival, csúcsidőn kívül viszont csak kisebb befogadóképességű motorkocsik.
-
Mai megtekintések: 1
Csömödér, 2019. október 26. --
-
Mai megtekintések: 1
Kunszentmiklós-Tass, 2022. január 22. 12:53 -- A 7924-es számú, Budapest-Keleti és Kelebia között közlekedő személyvonat néhány perces várakozás után indul tovább. A vonat idáig csak Ferencvárosban és Pesterzsébeten állt meg, innen mindehol megáll. A 163 kilométeres utat 3 óra 14 perc alatt teszi meg, amely 50,4 km/órás átlagsebességnek felel meg.
-
Mai megtekintések: 1
Mátramindszent, 2007. január 21. -- Vasárnap reggel van, megérkezett a személyvonat Kisterenyéről. Leszálló talán egy sincs, a párás ablakok mögül álmos arcok nézik a komor tájat. A mátramindszenti állomás forgalmi szolgálattevője a sípjába fúj, majd rögtön emeli a zöld tárcsát, a kis motorkocsi indulhat tovább a Mátrát északról kerülő útjára.
-
Mai megtekintések: 1
Imremajor, Vadászlesek, 2017. október 24. -- Imremajor után, a vadászlesek környékén egyenes a pálya, a hídra azonban mindkét irányból látványos emelkedővel fut fel. Hosszabb szakaszon nyilván még az Mk-nak is gondot okozna egy ilyen meredek emelkedő, itt azonban nekifutásból könnyedén átgurul.
-
Mai megtekintések: 1
Mátészalka, Kinizsi utcai átjáró, 2019. október 1. -- Személyvonat fordul Kocsord felé. A kép előterében a nagykárolyi vonal látható.
-
Mai megtekintések: 1
Kányavár, 2019. október 26. --
-
Mai megtekintések: 1
Imremajor, 2017. július 15. --
-
Mai megtekintések: 1
Kaposvár, 2017. augusztus 15. --
-
Mai megtekintések: 1
Kaposvár, 2017. november 7. -- A fonyódi vonalon még javában zajlik a munka, de hogy néhány fontos faszállítmány elmehessen, ideiglenesen forgalomba helyezik a Kaposvár - Fonóipari iparvágány-kiágazás közötti szakaszt. A bizottság a somogyszobi pályafenntartók univerzális darus járművén utazik. A háttérben a Nostra terménytároló üres épülete látható, ahová valaha iparvágány is vezetett. A felsővezetéktartó oszlopon lévő konzol a szintén felszedett Cseri úti vontatóvágány feletti vezetéket tartotta.
-
Mai megtekintések: 1
Colțan (Kolcán, Románia), 2019. október 20. -- A temesi és a krassó-szörényi megyeszékhelyek, Temesvár és Resicabánya között közlekedő, vasárnap reggeli járat lassít a kolcáni megállóhely előtt.
-
Mai megtekintések: 1
Tokod, 2021. február 19. 12:51 -- Roncsok között halad az acélhulladékot szállító tehervonat Dorogról Komárom-Rendezőbe. Az előtérben bontott útátjáró-elemek és a Tokod - Annavölgy vasútvonal maradéka látható, amelyet iparvágányként egy rövid szakaszon meghagytak, de forgalma jelenleg nincs. A háttérben a 2004 óta zárva tartó tokodi üveggyár kéményei és egyéb épületei magasodnak.
-
Mai megtekintések: 1
Franciavágás, 2022. május 4. 11:31 -- A tizenként rakott kocsit a mozdony Veszprémvarsány felé a tolatási határig kihúzta, majd betolta az állomás átmenő fővágányára. Ezt követően átállt az üres szerelvényre, amely addig az I. vágányon várakozott. Először szintén előre húzta a kocsikat, majd betolta a fűrészüzemhez. A tolatás lényegében ugyanannyi mozgással lebonyolítható, mintha a kiszolgálás Pápa felől történne.